پرسش ها و سؤالات متداول

پاسخ سؤالات خود را اینجا بیابید

لطفاً سؤالات زیر را بخوانید و اگر جواب پرسش خود را پیدا نکردید سؤالتان را از ما بپرسید.

چرا کوک را انتخاب نماییم؟

چرا باید از کوک خرید کنم؟

کوک به عنوان اولین برند قنادی در ایران مأموریت خود را “استفاده از بهترین مواد اولیه” و “خلاقیت بدون مرز” در راستای رضایت مشتریان گرانقدر قرار داده است.

کوک اولین تولید کننده کیک های فوندانت، ابداع کننده “شورینی” به عنوان اسنک غذایی سالم و “کوکینی” به عنوان شیرینی های خشک خاص با رسپی خاص می باشد.

طعم بی نظیر کیک های کوک به خاطر روش اروپایی پخت بدون روغن اسفنج و استفاده از خامه لبنی (به جای کرم) موجب محبوبیت وصف ناپذیر محصولات کوک شده است.

آیا کوک از مواد اولیه خوبی استفاده می نماید؟

با توجه به تدابیر اندیشیده شده در واحد تأمین کوک، تا کنون از بهترین مواد اولیه خارجی و بهترین خشکبار ایرانی از نوع صادراتی استفاده گردیده است. حساسیت مجموعه کوک نسبت به استفاده از بهترین و مرغوب ترین موارد خوراکی در تهیه محصولات جزو مأموریت های غیر قابل انکار کوک است.

چرا محصولات کوک از بقیه گران تر است؟

مجموعه کوک سیاست “بهترین کیفیت” را تحت هیچ شرایطی ملغی نمی نماید و طبعاً استفاده از بهترین مواد اولیه، توجه به سلامت مشتریان گرانقدر کوک و پروسه های نظارتی و کیفیتی فراتر از استاندارد را همیشه در دستور کار خود قرار داده است.

با مقایسه کیفیت و مواد مورد استفاده در محصولات متوجه هزینه کمتر خواهید شد.

چرا کیک سفارشی محدودیت وزن دارد؟

به دلیل شلوغی خط تولید کیک های سفارشی، حداقل وزن درنظر گرفته شده برای سفارش کیک ۲ کیلوگرم در نظر گرفته شده است؛ اما بعضی از مدل کیک های فوندانت فارغ از محدودیت در نظر گرفته شده توسط کوک، به دلیل داشتن دکور زیاد وزن حداقلی بیشتری (به عنوان مثال ۳ کیلوگرم) را دارا می باشند.

آیا واقعا کوک اولین تولید کننده کیک سفارشی فوندانت در ایران است؟

کوک صنعت کیک سازی در ایران را توسعه داده و فضای مطلوب و رقابتی ایجاد شده در سطح کشور حاصل زحمات تیم تولید کوک از سال ۱۳۷۴ تا کنون می باشد.

آیا شورینی ابداع کوک است؟

شورینی اسنک غذایی سالم ابداع کوک است که در پروسه طبخ آن از روغن استفاده نمی شود. شورینی در چهار گروه گوشت، مرغ، سبزیجات و فراوری شده تولید می گردد.

کیفیت محصولات در همه شعب یکسان است؟

کلیه شعب کوک از یک کارگاه مرکزی تغذیه می گردند. محصولات روزی ۲ بار در کلیه شعب کوک شارژ می گردند و از لحاظ کیفیت یکسان می باشند.

از ما بپرسید

Plugin "Contact Form 7" not installed or activated